Let's communicate.


e-mail: ianthedrummerr@yahoo.com

Blog Views

Παρασκευή, 10 Ιανουαρίου 2014

A few seconds of stress for a day of plenitude? / Λίγα δευτερόλεπτα άγχους για μία ημέρα πληρότητας;

Theoretically, the answer is just so clear. Someone would even call it a “silly question”. True, a silly question we fail to answer daily. I'll explain myself immediately.

There are specific habits and daily little tasks that can help every person experience a day’s end happily and with a sense of productivity and fullness too. It is that special moment, when meaningfulness and happiness merge into Eudaimonia. What else would one ask for besides being respectful of her or his self and experiencing a sweet night’s sleep?

Working-out, meditating, healthy eating and practicing kindness are a few tasks that would get our welfare up and running. Such habits are usually orbiting our heads as ideas but not everyone can simply turn ideas into sweat, action or generally something that takes place out of the “comfort zone”. And that’s the key in the whole situation.

How to manage getting in and out of our comfort zone?

But before experiencing that, one has to be able to dare. Dare to get out of your comfort zone. It has to happen in order to achieve progress.

Not having the ability to manage your exodus while exiting can lead to extreme stress and thus getting imprisoned in that zone for a long, long time.

Personally, I have experienced two ways to successfully break through the comfortable, flabby prison.

First, accept that you will experience about a minute of major unwillingness and negativity. After that minute passes by, I usually forget my previous negative thoughts on my task and a new productive program is installed in my brain.

So, accept it. Actually, not just accept it. Need it. You just keep pushing forward and the only way that feeling can go is away from you. Every single time you do that you will be less and less unwilling to move on, until that negativity dies out.

Secondly, expand the comfort zone! How is this supposed to happen? By turning the task into a habit. That is when you feel more than eager to act and there are no tiny voices in your head shouting excuses.

So, next time you ask yourself the question expressed in the title of the article make sure to give the correct, extremely simple answer. Jump straight into the fight and make sure to get a little more space for your comfort zone to expand.

Then, you win! Congratulations!



Λίγα δευτερόλεπτα άγχους ή μία ημέρα πληρότητας; 


Θεωρητικά, η απάντηση είναι τόσο απλή. Κάποιος θα θεωρούσε την ερώτηση χαζή. Ακριβώς, μια χαζή ερώτηση στην οποία οι περισσότεροι άνθρωποι αποτυγχάνουν να απαντήσουν, καθημερινά. Θα εξηγηθώ αμέσως.


Υπάρχουν συγκεκριμένες συνήθειες ή καθημερινοί μικροί στόχοι που μπορούν να βοηθήσουν κάθε άνθρωπο να βιώσει το τέλος κάθε ημέρας με χαρά και μια αίσθηση πληρότητας. Είναι εκείνη η ιδιαίτερη στιγμή όπου η χαρά και η ουσία συγχωνεύονται στην έννοια της Ευδαιμονίας. Τι άλλο να ζητήσει κανείς από τον σεβασμό προς τον εαυτό του και έναν γλυκό βραδινό ύπνο;

Η εκγύμναση του σώματος, ο διαλογισμός, η υγιεινή διατροφή και η εξάσκηση της καλοσύνης είναι μερικές πράξεις που μπορούν να ενδυναμώσουν και να θωρακίσουν την ευημερία μας. Αυτές και άλλες τέτοιες συνήθειες συνήθως βρίσκονται σε τροχία γύρω από το κεφάλι μας ως ιδέες αλλά λίγοι είναι αυτοί που έχουν την ικανότητα να μετατρέψουν τις ιδέες σε ιδρώτα, πράξη και γενικότερα σε κάτι το οποίο συνήθως γίνεται έξω από τη «ζώνη άνεσής» μας. Αυτό είναι το κλειδί σε όλη την υπόθεση.

Πως να εξασφαλήσω την επιτυχή είσοδο και έξοδό μου από τη ζώνη άνεσής μου; 


Αλλά πρωτού καν γίνει αυτό, πρέπει να τολμήσω την έξοδο από αυτή τη ζώνη, διαφορετικά δε θα υπάρξει ποτέ πρόοδος.


Επίσης, το να πραγματοποιήσεις έξοδο ενώ δεν έχεις την ικανότητα να το ελέγξεις όλο αυτό, μπορεί να προκαλέσει τεράστια επίπεδα άγχους και ίσως ακόμη και να σε κρατήσει στη ζώνη για πολύ καιρό. 


Προσωπικά, έχω βιώσει δύο τρόπους ώστε να αποδράω από την άνετη, πλαδαρή φυλακή.


Αρχικά, δέξου ότι θα βιώσεις έντονη απροθυμία και αρνητικότητα προς τον στόχο σου για περίπου ένα λεπτό. Συνήθως, όταν περνά αυτό το λεπτό έχω ήδη ξεχάσει τις αρνητικές μου σκέψεις και ένα νέο πρόγραμμα έχει ήδη εγκατασταθεί στον εγκέφαλό μου που με βοηθά να εκπληρώσω τον στόχο.


Επομένως, δέξου το. Για την ακρίβεια, όχι απλά να το δεχθείς αλλά να νιώσεις την ανάγκη να βιώσεις αυτό το αρνητικό συναίσθημα. Να επιτεθείς κατά μέτωπο σε αυτήν την αρνητικότητα έως ότου αρχίσει να αποχωρεί. Κάθε φορά θα νιώθεις όλο και λιγότερο απρόθυμος να ολοκληρώσεις τον στόχο σου μέχρι που μία μέρα δε θα υπάρχει ίχνος αυτής της αρνητικότητας.


Ο δεύτερος τρόπος είναι να επεκτείνεις την ζώνη άνεσής σου! Πώς θα γίνει κάτι τέτοιο; Μετατρέποντας τον στόχο σε καθημερινή συνήθεια. Τότε θα νιώθεις πιο πρόθυμος από ποτέ να δράσεις και οι μικρές φωνές στο μυαλό σου που κραυγάζουν δικαιολογίες θα πάψουν.


Άρα, την επόμενη φορά που θα αναρρωτηθείς την ερώτηση του τίτλου να είσαι σίγουρος ότι θα δώσεις την σωστή και πολύ απλή απάντηση. Όρμα στην μάχη και σιγουρέψου ότι θα γυρίσεις με λίγο περισσότερο χώρο για τη ζώνη άνεσής σου!